Lekcja tekstowa
Lekcja audio
Zadanie
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
UX writing a lokalizacja. – dwa różne obszary czy dwie strony tego samego medalu?
✏️ Edytowalne notatki ze wszystkich wykładów – kliknij, żeby wejść.
Śmiało dodaj coś od siebie, jeśli masz ochotę!
📒 Notatki z wykładu w PDF – kliknij, żeby pobrać.
To, co wyżej, ale w formie zamkniętej :)
📒 Prezentacja w PDF – kliknij, żeby pobrać.
O czym będzie:
- Opowiem o tym, czym jest lokalizacja w kontekście produktów cyfrowych (i dlaczego nie tylko tłumaczeniem).
- Pokażę, co można – a nawet trzeba – lokalizować i jak uwzględnić lokalizację w procesie projektowania i rozwijania produktu.
- A co najważniejsze: podpowiem, jak przygotować treści do lokalizacji i co zrobić, żeby uniknąć największych lokalizacyjnych pułapek.
- Podzielę się swoimi doświadczeniami, sprawdzonymi praktykami i wnioskami z tego, co się nie udało.
Ewa Dacko
Jestem inżynierem od zarządzania, specjalistką od marketingu, mam doświadczenie w grafice i projektowaniu. Od ponad 15 lat pracuję jako tłumaczka techniczna, specjalizując się w IT, nowych technologiach oraz lokalizacji oprogramowania i gier (obecnie odpowiadam za lokalizację w Ten Square Games).