14-tygodniowy kurs online
brAnd
DesIgneR
Dlaczego świetnie projektuje wielu, a sukces komercyjny osiąga tylko mały procent? Dowiedz się, jak efektywniej prowadzić proces projektowania marki, żeby zarabiać więcej i lepiej współpracować z klientem przy realizowaniu twórczych ambicji.
Sprzedaż kursu jest otwarta do 20 lutego do 21:00.
👇 Obejrzyj intro – prowadzący Tomek Biskup opowiada o zawartości kursu (2:05 min)
DlA kogo
1
Masz doświadczenie w projektowaniu i chcesz nauczyć się lepiej wyceniać i negocjować, organizować swój proces pracy i efektywniej komunikować się z klientem, a co za tym idzie → więcej zarabiać.
2
Jesteś początkującym designerem i chcesz wejść w świat zawodowy z bezcenną wiedzą projektanta z 15-letnim doświadczeniem. Michał Mierzwa z niejednego brandingowego pieca chleb jadł! 🍞
3
Pracujesz w agencji / jesteś freelancerem / prowadzisz małe studio.
Podajemy konkretne dane
👁️ Pierwszego wrażenia związanego z marką ma charakter wizualny. To duży potencjał dla designerów.
🌎 Tyle marketerów mówi, że zapotrzebowanie na treści związane z marką jest większe niż przed pandemią. Dlatego projektanci powinni wejść w dialog z marketingiem i biznesem.
🙄 Firm deklaruje, że nie ma sformalizowanych wytycznych dotyczących marki. Trzeba im pomóc! 🦸
🕵️ Firm twierdzi, że ich klienci oczekują od swojej marki świetnego designu i spójności w wielu kanałach. To właśnie poletko brand designera 🌾

brali udział w naszych kursach:
CzeGo się Nauczysz?
⚙️ Proces
Nauczysz się:
- jak wyceniać pracę, szacować koszty i czas pracy oraz budżetować projekty,
- jak znaleźć i zdefiniować swoje miejsce na rynku projektowym,
- jak skutecznie zarządzać procesem projektowym,
- jak przeprowadzić analityczny etap projektu,
- jak wdrażać stworzoną identyfikację wizualną w firmie klienta,
- jak stworzyć kuloodporny design system, którego klient będzie potrafił używać.
🤝 Klient
Nauczysz się:
- jak zdobywać klientów i ciekawe zlecenia,
- jak negocjować korzystne stawki,
- jak koordynować prace zespołu i podwykonawców,
- jak opracowywać brief kreatywny z klientem,
- jak przekonać klientów, że dobry design ma pozytywny wpływ na ich biznes,
- jak prowadzić warsztaty i budować relację z klientem,
- jak prezentować swoje pomysły i rozmawiać z garniturami,
- jak z sukcesem rozpocząć pracę z zagranicznymi klientami.
🎨 Art Direction
Nauczysz się:
- jak tworzyć spójną i wyróżniającą się identyfikację wizualną,
- jak projektować z myślą o założeniach strategicznych,
- jak szukać inspiracji i unikać plagiatu,
- jak zbudować efektowne portfolio, dzięki któremu przyciągniesz klientów,
- jak naprowadzać klienta, by odważył się na kreatywne rozwiązania.
MIchAŁ
MIeRzwA
1
Projektant i art director z 15-letnim doświadczeniem
2
Edukator, przyczynia się do podnoszenia poziomu designu w Polsce
3
Kiedyś freelancer, dziś prowadzi 7-osobowe studio Uniforma, które w swoim portfolio może pochwalić się projektami dla klientów z całego świata
4
Mediator pierwszej linii między swoim zespołem kreatywnym, a klientem i zespołem klienta
5
Współautor nowego brandingu Design Practice
6
Projekt zaczyna od spotkania z przedsiębiorcą, który często jeszcze nie wie co ma zrobić, by stworzyć tożsamość swojej marki, albo zwyczajnie nie wie, dlaczego jego firma nie zdobywa pozycji na jaką zasługuje
PRoGram kursu
- sam konkret!
Kurs trwa 14 tygodni i zawiera 7 modułów. 🚀 Nauczysz się zarówno podstawowych, jak i zaawansowanych konceptów i narzędzi.
Wasze OpiNie
Otrzymaliśmy kilkadziesiąt pozytywnych opinii o kursie. 💬
Oto niektóre z nich 🥰
jAk to dzIaŁA?
Co zyskAsz?
Będziesz 🤝 pracować z klientami na nowych warunkach
- Trafisz do klientów, którzy mają odpowiednie budżety i nauczysz się z nimi rozmawiać
- Pewniej wejdziesz w negocjacje z klientem
- Zminimalizujesz ryzyko popełniania błędów we współpracy z klientami i w procesie kreatywnym
- Poczujesz się swobodnie w rozmowach biznesowych i strategicznych z klientami
- Dopniesz sprawy formalne bez bólu
Wzmocnisz swoją 💪 pozycję biznesową i ekspercką
- Dołożysz do swojej oferty elementy, które znacznie zwiększą budżet projektu
- Zyskasz pewność siebie w przedstawianiu swoich projektów
- Staniesz się bardziej świadomym brand designerem
- Twoje kreatywne projekty zaistnieją na rynku komercyjnym
Lepiej zorganizujesz i zoptymalizujesz 🤙 swój proces
- Zdefiniujesz klarowny i stabilny proces projektowy
- Będziesz mieć lepszą kontrolę nad swoimi finansami jako freelancer lub małe studio
- Lepiej zorganizujesz i oszacujesz czas trwania projektu
- Szybciej przygotujesz wycenę i pewnie uargumentujesz swoje stawki
Kup dOstęp do kursu
Sprzedaż trwa do 20 lutego, do 21:00.
Dostęp do całego kursu otrzymasz od razu po zakupie.
Sprzedaż jest otwarta jeszcze przez:
:
Pakiet
BasIc
Cena
1690
Pakiet zawiera
- 10-letni dostęp do kursu i jego aktualizacji
- 14 tygodni wspólnej nauki
- ponad 20 h kursu w formie nagrań wideo
- 5 webinarów niedostępnych dla szerokiej publiczności
- 6 grupowych sesji Q&A z Michałem Mierzwą – ok. 12 h na żywo
- Dostęp do zamkniętej społeczności kursantek i kursantów
- Certyfikat ukończenia
Pakiet
PreMium
Cena
1890
Pakiet zawiera
- Wszystko co w pakiecie Basic
- Nagrania sesji Q&A - zarówno z #1, #2 jak i wszystkich przyszłych edycji, które odbędą się przez 10 lat dostępu do kursu (już teraz ponad 24 h materiału)
- Moduł Premium (70 minut) – o podstawach projektowania graficznego i dobrych praktykach przy projektowaniu logotypu
Pakiet
Pro
Cena
2790
Pakiet zawiera
- Wszystko co w pakiecie Premium
- Konsultacja projektowa w 3-osobowych grupach prowadzona przez Michała Mierzwę na platformie Whereby
Uczestnicy pakietu pro zostaną podzieleni na 3-osobowe grupy i wezmą udział w spotkaniu online z prowadzącym kurs Michałem Mierzwą. Spotkania odbędą się przed oddaniem projektu końcowego.
W trakcie tego spotkania uczestnicy będą mieli okazję zaprezentować swoją pracę i uzyskać korektę swoich projektów końcowych wykonywanych w ramach kursu Brand Designer. Każda osoba będzie mieć do dyspozycji 1 godzinę na konsultację z prowadzącym.
Dostęp do kursu otrzymujesz od razu po zakupie. Dokładny harmonogram kursu znajdziesz w kalendarzu kursu.
Sprzedaż #3 edycji potrwa do 20 lutego 2025, do godz. 21:00. Zapisz się na listę, żeby otrzymać powiadomienie o starcie.
Potrzebujesz faktury pro-forma? Prowadzisz firmę za granicą? Masz problemy techniczne lub pytania na temat zakupu? Odezwij się do nas, pomożemy!
List do szefostwa
- Twoje szefostwo potrzebuje odrobiny zachęty, by kupić Ci dostęp?
- Przygotowaliśmy zgrabny przykład listu 📬 i ofertę dla firmy w PDF, których możesz użyć. Trzymamy kciuki!
Gwarancja satysfakcji
- Co, jeśli się okaże, że Brand Designer nie wniósł niczego nowego dla Ciebie? Nie obawiaj się!
- Obejrzyj i zdecyduj! Masz 14 dni od momentu zakupu na dokonanie zwrotu kursu. Oddamy Ci całą wpłaconą kwotę 💰, bez żadnych haczyków.
Certyfikat ukończenia szkolenia
- Po złożeniu projektu końcowego otrzymasz od nas certyfikat ukończenia szkolenia 🏆 w formie linku do umieszczenia na Linkedin i PDF do wydrukowania, również w wesji anglojęzycznej.
Pobierz list do szefostwa
KuRs Wydaje
DesiGn Practice
Wspólnie tworzymy społeczność 👉 Design Practice. Wydajemy kursy online z najlepszymi autorami w branży, a specjalizujemy się w tematach na styku projektowania i technologii. Możesz nas znać z kursu Digital Designer albo konferencji Elementarz UX. Pod swoje skrzydła wzięłyśmy już ponad 7500 osób! 👉 Prowadzimy też Design Practice Podcast.
BezpŁAtne Lekcje z kursu
Zapisz się na listę, aby otrzymać 4 lekcje brand designu przygotowane przez Michała Mierzwę. Trafią prosto na Twoją skrzynkę 📬, wraz z linkami i notatkami do każdej z nich.
Przypomnimy Ci też o końcu sprzedaży kursu.
Czy coś pRzeOczyliśmy?
1
Jak mogę zapłacić za kurs?
2
Czy można płacić w ratach?
3
Czy otrzymam fakturę VAT?
4
Prowadzę działalność/pracuję za granicą - czy mogę otrzymać fakturę VAT 0%?
5
Co trzeba umieć, żeby wziąć udział w kursie?
6
W jakie dni tygodnia odbywa się szkolenie?
7
Dlaczego cena kursu rośnie w każdej kolejnej edycji?
8
Przez jaki czas mam dostęp do kursu?
9
Ile godzin tygodniowo zajmie przerobienie materiałów?
10
Czy mogę przerabiać kurs wieczorowo lub weekendowo?
11
Jak będą działać grupowe sesje Q&A z Michałem Mierzwą?
12
Jak mam przekonać swoje szefostwo, żeby zapłaciło za dostęp do kursu?
13
Formalności w mojej firmie trwają wieki! Firma nie zdąży wysłać przelewu przed końcem sprzedaży.
14
Mój budżet szkoleniowy jest za mały.
15
Czy mogę kupić kurs dla kilku osób?
16
Kończę współpracę z firmą, czy zachowam dostęp do kursu, który kupił mi szef?
17
Czy muszę robić prace domowe?
18
Jakie są wymagania związane ze sprzętem i oprogramowaniem?
19
Na czym polega projekt końcowy?
20
Czy mogę skonsultować swój projekt końcowy?
PYtAniA? zAdzwoń!
Chcemy odpowiedzieć na każde z Twoich pytań i rozwiać wszelkie wątpliwości. Czekamy na Twój kontakt!

Współzałożycielka Design Practice