Patrycja Walencik – Wskaźniki, analizy i obserwacje rynku,czyli UX-owiec współpracuje z biznesem
✏️ Edytowalne notatki z wykładu
Śmiało dodaj coś od siebie, jeśli masz ochotę!
📒 Notatki z wykładu w PDF
To, co wyżej, ale w formie zamkniętej :)
📒 Prezentacja w PDF
📝 Praca domowa
📒 Artykuł o mistycznym projekcie UX
📓 Bonus - Q&A z Elementarz UX #2 w PDF - POBIERZ
🛠 Zobacz wykład Ewy Mieżwińskiej o strategii w UX – dostępne w nagraniach Elementarza UX #1
O czym będzie:
W pracy, podczas rozmów prywatnych i zawodowych dostrzegam frustracje projektantów związaną z koniecznością szukania konsensusu pomiędzy pomysłami i modelowym procesem UX, a decyzjami czysto biznesowymi.
Nie raz słyszałam z ust projektantów, że biznes blokuje nasze decyzje i nie rozumie nas – projektantów.
Dlaczego jako projektanci, osoby zwykle uważające się za jednostki charakteryzujące się większą empatią, często nawet nie staramy się zrozumieć podłoża decyzji biznesowych? Chcemy poprawiać doświadczenia użytkowników, ale nie zastanawiamy się czy proponowane usprawnienia będą mieć realny wpływ na rozwój produktu w rozumieniu biznesowym, od którego przecież zależy nasza wypłata 🙂
Jeśli chcesz być projektantem UX, który ma realny wpływ na rozwój produktu i jest partnerem dla biznesu – dołącz do mojej prezentacji!
Dowiesz się z niej:
☞ Co zrobić by być bliżej branży i biznesu dla którego pracujesz.
☞ Z jakimi działami i specjalistami warto blisko współpracować.
☞ Co obserwować i mierzyć, żeby sprawdzić efektywność swojej pracy.
☞ Jak edukować zespół/ klienta na temat wpływu działań UX na kluczowe wskaźniki efektywności (KPIs).
Patrycja Walencik
Na co dzień pracuje w Orange gdzie pełni rolę Lidera UX/UI zespołu i współtworzy Orange Flex – innowacyjny dla branży telekomunikacyjnej, produkt oparty o model subskrypcyjny, wykorzystujący technologię eSIM. Wieloletnie doświadczenie i kompetencje przekłada na współpracę z firmami oraz uczelniami, gdzie realizuje się jako konsultant oraz wykładowca (aktualnie SWPS).
Jej pasja do dzielenia się wiedzą pociągnęła ją do realizacji webinarów i budowania społeczność Digital Insiders – o pracy po pracy, do której z tego miejsca zaprasza. Swój biznesowy i społeczny wysiłek skupia wokół tezy, że praca projektantów ma realne przełożenie na wyniki biznesowe.