Antonina Oraczewska – Grywalizacja a UX
✏️ Edytowalne notatki z wykładu
Śmiało dodaj coś od siebie, jeśli masz ochotę!
📒 Notatki z wykładu w PDF
To, co wyżej, ale w formie zamkniętej :)
📒 Prezentacja w PDF
📓 Bonus - Q&A z Elementarz UX #2 w PDF - POBIERZ
O czym będzie:
Wychodziłam ze studiów z jasną misją, ale brakiem klarowności, w jaki dokładnie sposób ją zrealizować. Zdobyłam doświadczenie w prowadzeniu badań, warsztatów, tworzeniu i prowadzeniu gier szkoleniowych, aż w końcu przez grywalizację, mój konik, natknęłam się na UX i okazało się, że bardzo wiele wiedzy się pokrywa w obu tych obszarach. Znalazłam brakujący element na mojej ścieżce zawodowej.
Co wyniosą z mojego wykładu uczestnicy?
☞ Zrozumienie, czym jest grywalizacja.
☞ Różnice między zagadnieniami: grywalizacja, serious games (u nas to gry szkoleniowe) i game thinking.
☞ Obalenie mitów i przekonań o grywalizacji.
☞ Punkty wspólne grywalizacji z UX-em.
☞ Jak poszerzyć swój UX-owy narzędziownik o grywalizacj.
☞ Poznanie Octalysis Framework, którego twórcą jest jeden z prekursorów grywalizacji Yu-kai Chou.
☞ Gdzie szukać dalszej wiedzy.
Antonina Oraczewska
Jestem psychologiem i projektantem gier szkoleniowych i grywalizacji. Moją misją jest praca na styku psychologii, biznesu i nowych technologii. Chcę przyczynić się do projektowania etycznych technologii i zdrowych nawyków cyfrowych. Oraz przemycać wiedzę o zdrowej komunikacji i budowaniu relacji, gdzie się da.
Pracowałam przy aplikacji do samorozwoju dla dzieci, jako badacz i potem project manager, projektowałam grę szkoleniową oraz facylitowałam wiele innych we współpracy z firmami szkoleniowymi.
W wolnych chwilach uczę się chińskiego i ćwiczę szalone dania kuchni chińskiej 😂