Jak znaleźć swój sposób na
branżę kreatywną
Beata Śliwińska, znana jako Barrakuz – projektantka graficzna i art directorka. Wielokrotnie nagradzana w konkursach projektowych. Współpracowała m.in. ze Spotify, Netliksem i Adidasem. Projektowała też wiele okładek płyt. Jej ulubiona technika pracy to kolaż analogowo-cyfrowy. Pasjonatka kolarstwa i dobrego glutenu z masłem.
Posłuchaj odcinka
📔 Książki:
- „Mleko i głód” Melissa Broder
- „Przekraczanie poziomów świadomości” David R. Hawkins
🧠 Pojęcia:
- kolaż
- projektowanie graficzne
- digital
- kreatywność
- architektura krajobrazu
- AI
- szparowanie
- projektowanie okładek
- muzyka
- wycinanka łowicka
- prawo cytatu
- prawa autorskie
- pastisz
- plakat
- rejection fee
- account
- agencja reklamowa
- agencja marketingowa
- freelance
- social media
- hashtag
- gravel
📱 Aplikacje:
📱 Firmy:
👤 Osoby:
- Grzegorz „Forin” Piwnicki
- LIS KULA (Alek Morawski)
- David Błażewicz
- Krzysztof Syruć – PROEMBRION
- Magdalena Miernik-Grzesiowska
🔗 Linki:
📍 Miejsca:
- Ul. Tamka, Warszawa
- Azja
- Hongkong
- Norwegia
- Lofoty
- USA
- California
- Los Angeles
Już niedługo! Zerknij również na odcinek o drodze do bycia ekspertką projektowania doświadczeń!
Rozmawiamy m.in. o kompetencjach, które powinni rozwijać projektanci i projektantki oraz o największych wyzwaniach, z jakimi obecnie mierzą się firmy w projektowaniu doświadczeń. 🗺️

ZGarnij materiały
Dołącz do społeczności 20 tysięcy designerek i designerów 🤯 i otrzymaj „Finansownik freelancera” i nasz super „Ćwiczeniownik UX’’, zupełnie za fri! 🎉 Co 2 tygodnie wyślemy Ci też newsletter pełen konkretów z obszaru product designu! 😍