Jak wyceniać
dla różnej skali klientów
Ten webinar już się odbył. Nagranie jest dostępne tylko dla kursantek i kursantów Brand Designera lub posiadaczy Paczki webinarów o brand designie.
Jak skala klienta wpływa na jego możliwości finansowania designu,
jak dostosować wycenę do rozmiaru klienta,
i jak wyceniać prace dla małych klientów.
MIchAŁ
MIeRzwA
1
Projektant i art director z 15-letnim doświadczeniem
2
Edukuje, by podnosić poziom designu w Polsce
3
Kiedyś freelancer, teraz prowadzi 7-osobowe studio Uniforma, które współpracuje z klientami z całego świata.
4
Stoi na pierwszej linii mediacji pomiędzy jego zespłem kreatywnym, a klientem i zespołem klienta.
5
Ścieżka jego projektów zaczyna się w momencie spotkania z przedsiębiorcą, który często jeszcze nie wie co ma zrobić, by stworzyć tożsamość swojej marki, albo zwyczajnie nie wie, dlaczego jego firma nie zdobywa pozycji na jaką zasługuje.
wystąpi
Webinar prowadzą Paulina Kacprzak i Aga Naplocha
Wspólnie tworzymy społeczność 👉 Design Practice. Wydajemy kursy online z najlepszymi autorami w branży, a specjalizujemy się w tematach na styku projektowania i technologii. Możesz nas znać z kursu Digital Designer albo konferencji Elementarz UX. Pod swoje skrzydła wzięłyśmy już ponad 7500 osób! 👉 Prowadzimy też Design Practice Podcast.