Czy reklamy mogą
Jak mądrze inwestować
czas i budżet w social media
jako designer
kiedy warto postawić na działania organiczne, a kiedy na płatne,
ile kosztuje nas zasięg organiczny, a ile płatny, czy duży budżet jest potrzebny,
i jak osiągnąć najlepsze efekty przez połączenie zasięgu organicznego i płatnego.
Marta
Krawczyk
1
Od 2017 roku działa w digital marketingu, a od 3 lat skupia się wyłącznie na strategiach reklamowych w ekosystemie Mety.
2
Współpracowała z markami takimi jak: Puro Hotels, Loveink, Design Practice, Polemika, Zwolnieni z Teorii oraz licznymi markami osobistymi (w tym w branży kreatywnej).
3
Uczy jak skutecznie reklamować się na Instagramie i Facebooku – niezależnie od budżetu.
4
Łączy kreatywność z analitycznym podejściem.
5
Tworzy kampanie, które nie tylko przyciągają uwagę, ale przede wszystkim realizują konkretne cele biznesowe i przynoszą realne zyski.
PRYWATNIE
Mama dwójki dzieci 👧🧒, pasjonatka podróży 🌍, entuzjastka Wrocławia, w którym mieszka od wielu lat.
Oprócz zaproszenia na webinar otrzymasz też 3 bezpłatne lekcje o promowaniu w social mediach. 💸

Jak stworzyć materiał reklamowy, który przyciągnie nowych obserwujących?

Jak zoptymalizować swój profil na Instagramie, żeby sprzedawał?

Funkcja „Promuj post” czy Menedżer Reklam? Poradnik dla początkujących
Podcast prowadzą Paulina Kacprzak i Aga Naplocha
Wspólnie tworzymy społeczność 👉 Design Practice. Wydajemy kursy online z najlepszymi autorami w branży, a specjalizujemy się w tematach na styku projektowania i technologii. Pod swoje skrzydła wzięłyśmy już prawie 7000 osób! 👉 Prowadzimy też Design Practice Podcast.