💡 Jak właściwie jest z tym promowaniem? [Poradnik Meta Ads]
Autopromocja – słowo, które naprawdę może przyprawić o ciarki na plecach. A zwłaszcza, gdy zamiast wymyślać content, wolisz skupiać się na faktycznym projektowaniu. Fakt, działania w social mediach są super ważne (zwłaszcza, gdy działasz na freelansie), natomiast zasięg organiczny… nie zawsze bywa łaskawy. Przez to dość często czujemy się w „pułapce” absorbujących działań, no i niewspółmiernych wyników. Nawet jeśli algorytm uzna Twoją treść za wartościową, nie zawsze trafi do właściwych odbiorców. I z pomocą przychodzi nam Meta Ads, czyli jedno z najpopularniejszych narzędzi do promocji swoich usług. Wszakże kto w dzisiejszych czasach nie korzysta ani z Facebooka, ani Instagrama. My wiemy jedno – reklamy naprawdę działają, ale trzeba wiedzieć, jak z nich korzystać. I krótko o tym opowiemy Ci w tym wpisie. 👇

ZGarnij materiały
Dołącz do społeczności 20 tysięcy designerek i designerów 🤯 i otrzymaj „Finansownik freelancera” i nasz super „Ćwiczeniownik UX’’, zupełnie za fri! 🎉 Co 2 tygodnie wyślemy Ci też newsletter pełen konkretów z obszaru product designu! 😍