Więcej niż użyteczność – projektant na straży doświadczeń.
✏️ Notatki z wykładu – KLIK
Śmiało dodaj coś od siebie, jeśli masz ochotę! Możesz edytować plik :)
📒 Notatki z wykładu w PDF – KLIK
📒 Prezentacja w PDF – POBIERZ
📝 Praca domowa – KLIK
📓 Bonus - Q&A z Elementarz UX #1 w PDF - POBIERZ
O czym będzie:
Coraz częściej uświadamiamy sobie, że rola projektantów nie kończy się na tworzeniu rzeczy działających i użytecznych. Chcemy robić rzeczy, które wywołują w użytkowniku emocje. Przechodzimy powoli od pytania „jak coś działa?”, w stronę „jak człowiek ma się czuć?” (w relacji z produktem, usługą czy informacją).
Na przykładach konkretnych projektów postaramy się przybliżyć Wam kulisy pracy projektanta, który definiuje doświadczenia, bierze za nie odpowiedzialność i strzeże ich przez cały proces: od konceptu do wdrożenia.
W swoim wykładzie dziewczyny odpowiedzą na pytania:
☞ jaka jest nasza rola (projektantki doświadczeń) w procesie tworzenia usług?
☞ z jakimi bolączkami i barierami spotykamy się na co dzień w pracy projektowej?
☞ last but not least: jakie cechy powinien mieć projektant (nie ważne czy UX, UI czy Service Design – projektowanie jest jedno), aby rzeczy, które tworzy, wywoływały w odbiorcy emocje?
Zapraszamy!
Magdalena Kurowska i Sylwia Pisz
Magda i Sylwia na co dzień projektują doświadczenia i usługi w Play. Teoretyczne podstawy projektowania zdobyły podczas czteroletnich studiów na uczelni School of Form na kierunku Communication Design. Nadal grają w Candy Crush 💎.
📓 Bonus - Q&A z Elementarz UX #1 w PDF - POBIERZ
📓 Bonus - Q&A z Elementarz UX #1 w PDF - POBIERZ
📓 Bonus - Q&A z Elementarz UX #1 w PDF - POBIERZ