PR-owe narzędzia w UX, czyli jak korzystać z doświadczenia spoza branży
🔎 Artykuł Filipa „Tajemnicza faktura za UX, czyli jak z PR-owca stałem się designerem”
✏️ Notatki z wykładu – KLIK
Śmiało dodaj coś od siebie, jeśli masz ochotę! Możesz edytować plik :)
📒 Notatki z wykładu w PDF – KLIK
📒 Prezentacja w PDF – POBIERZ
📝 Praca domowa – KLIK
📓 Bonus - Q&A z Elementarz UX #1 w PDF - POBIERZ
O czym będzie:
Jako osoba po przebranżowieniu chcę pokazać, jak umiejętności PR-owca ułatwiają pracę projektanta.
Na przykładach ze swojej przeszłej i obecnej ścieżki zawodowej Filip omówi takie umiejętności jak:
☞ identyfikowanie i komunikowanie/dostarczanie wartości,
☞ upraszczanie i porządkowanie informacji,
☞ tworzenie przestrzeni komunikacji.
Dla każdej kompetencji Filip pokaże Wam narzędzia PR-owe, które pomagają łączyć cele biznesowe i potrzeby użytkownika w perfekcyjne UX.
Dzięki wykładowi będziecie mogli:
☞ poszerzyć swój warsztat projektanta,
☞ odważyć się sięgać po rozwiązania spoza UX-owej półeczki.
Filip Makowiecki
Projektant, moderator Design Thinking i człowiek od komunikacji z 10-letnim doświadczeniem. Projektował m.in. dla Adamedu, C.H.Beck, ING Banku Śląskiego, PKO Banku Polskiego, PZU i Santander Bank Polska. Przed dołączeniem do e-point był związany z branżą PR. Po godzinach doradza organizacjom pozarządowym i tłumaczy z angielskiego literaturę dla młodzieży. Mówi, że Excel to podstawowe narzędzie pracy projektanta, ale sam się do tego nie stosuje.