Customer journey. Mapuj ścieżki klientów krok po kroku
✏️ Notatki z wykładu – KLIK
Śmiało dodaj coś od siebie, jeśli masz ochotę! Możesz edytować plik :)
📒 Notatki z wykładu w PDF – KLIK
📒 Prezentacja w PDF – POBIERZ
📌 Szablon mapy w PDF – POBIERZ
📌 Szablon mapy w Muralu – OTWÓRZ (trzeba mieć zarejestrowane konto)
📝 Praca domowa w PDF – POBIERZ
📓 Bonus - Q&A z Elementarz UX #1 w PDF - POBIERZ
O czym będzie:
Kontakt z produktem czy usługą zaczyna się na długo przed faktycznym otwarciem strony www lub aplikacji. Aby dobrze zaprojektować całościowe doświadczenie użytkowników, warto prześledzić i zrozumieć cały proces. Pomoże Ci w tym stworzenie ścieżki klienta (inaczej customer journey) – wizualnej mapy interakcji użytkowników z usługą.
Ania podczas wykładu odpowie na pytania:
☞ Jak wykorzystać customer journey map w budowaniu doświadczeń użytkowników?
☞ W jakich różnych sytuacjach zawodowych to narzędzie może się przydać?
☞ Na co zwrócić uwagę w tworzeniu ścieżki na przykładzie ecommerce?
☞ Jak angażować innych w stworzenie takiej ścieżki?
Przed odpaleniem prezentacji przygotuj kartkę, karteczki i coś do pisania. Podczas oglądania przećwiczysz etapy tworzenia ścieżki w praktyce.
Ania Tylikowska pracuje jako Senior UX / Service Designer w Allegro. Prowadzi także zajęcia zbadań UX i projektowania usług na Uniwersytecie SWPS w Sopocie i Warszawie. Wcześniej pracowała w Pomorskim Park Naukowo-Technologicznym czy hatalska.com. Chętnie dzieli się wiedzą. Była prelegentką na wielu konferencjach, m.in. UX Poland, Product Camp, Gdynia Design Day; jest również współorganizatorką konferencji WUD Trójmiasto. Jej konikiem są warsztaty z obszaru projektowania produktów i usług.