Zamień ten tekst na URL Webhooka

Spokojnie, ten chaos da się poukładać! 🧘

Jeśli jesteś osobą, która działa kreatywnie, a nie chcesz uczyć się sprzedaży – ten kurs jest dla Ciebie. Twoje projekty zasługują na więcej uwagi (bez żebrania o lajki). 🤘

👉
Sprawdź program

DlA koGo

Dla osób z branży kreatywnej, np. tworzących identyfikacje wizualne, działające w UX/UI, ilustracji, brandingu lub innej kreatywnej dziedzinie, które:

działają organicznie w social mediach, a zarazem są sfrustrowane ilością czasu, który muszą na to poświęcić – bez współmiernych efektów 

chcą być niezależne
od kapryśnego algorytmu
i virali

chcą poznać sprawdzone sposoby na wykorzystanie Meta Ads i nie przepalić budżetu

skuteczne reklamy, czyli jakie?

Wkładasz złotówkę,
a kilkukrotność zwraca Ci się w zleceniach

Czy wiesz, że każda wydana złotówka na reklamę może przynieść nawet 10 złotych zwrotu*?

6-10-krotny zwrot jest całkowicie osiągalny, jeśli dobrze zoptymalizujesz swój profil i stworzysz przemyślaną kampanię z odpowiednio dobraną grupą docelową. Nawet przy budżetach 30-50 zł dziennie!

Dajemy dowody na to, że inwestycja w reklamy może się zwrócić wielokrotnie.

*Na podstawie naszego doświadczenia

Czego się nauczysz?

Zamiast „próbować” po omacku, nauczysz się, jak działać z głową. Przestaniesz przepalać budżet, a reklamy zaczną Ci się zwracać z nawiązką. 💰 Kurs stworzyliśmy z myślą o twórczyniach i twórcach, którzy nie chcą być sprzedawcami, ale chcą być widoczni online.

🎯

Nauczysz się, jak działa system Meta Ads i co zrobić, by Twoje reklamy faktycznie przyciągały klientów.

👩‍💻

Zrozumiesz, jak tworzyć efektywne kampanie krok po kroku – od wyboru celu, przez ustawienia grupy odbiorców, po analizę i optymalizację wyników.

🔍

Dowiesz się, jak uniknąć najczęstszych błędów, 
które przepalają budżet, a przy tym jak zbudować własny, sprawdzony, no i powtarzalny proces tworzenia kampanii.

📱

Nauczysz się, jak prowadzić skuteczne kampanie, nawet jeśli nie masz dużego budżetu, oraz jak dobrze przygotować swój profil na Instagramie – aby przyciągał uwagę i budził zaufanie.

🎨

Pokażemy Ci na przykładzie osoby z branży, jak wygląda realna kampania – od strategii, aż do wyników.  Wszystko na podstawie jednej osoby ze społeczności Design Practice. No bullshit!

Przewiń w bok po więcej 👉

Co się zmieni w Twojej karierze?

🚀 Zyskasz przewagę na rynku

Większość designerek i designerów kończy na dodawaniu prac na Instagramie. Ty nauczysz się, jak dotrzeć z ofertą do ludzi, którzy potrzebują Twoich usług.

🎯 Nie będziesz już czekać na polecenia i algorytmy

Zamiast czekać na „idealnego klienta”, zaczniesz aktywnie przyciągać ich do siebie – z konkretną ofertą i jasnym komunikatem.

💸 Zwiększysz swoje przychody

Reklamy pozwolą Ci zwiększać widoczność własnej marki i generować zapytania o usługi. Dowiesz się, jak ustawiać reklamy, które zwracają się kilkukrotnie.

🧑‍🎓
Pracownicy tych firm
brali udział w naszych kursach:

Kilka faktów

🎯 80% osób* z branży kreatywnej, które korzystają z reklam,
nie wie, jak ocenić ich skuteczność.

Najwyższa pora dowiedzieć się, jak wyciągać wnioski z uruchomionych kampanii.

*Na podstawie naszej ankiety, którą wypełniło ponad 400 osób.

Najczęstszy blokujący czynnik?

Brak czasu i niepewność, od czego zacząć. 🕒

„Reklamy nic mi nie dały” – jeśli też tak myślisz, to znaczy, że potrzebujesz przemyślanego schematu działań.

💡 Ten kurs to praktyczna droga na skróty – od „nie wiem jak” do „działa!”

🧐
Wyjątkowa formuła – case study osoby z naszej społeczności

W kursie zajmiemy się profilem jednej osoby z naszej społeczności i będziemy pokazywać krok po kroku proces pracy nad jej kontem na Instagramie i nad reklamami.

Wspólnie będziemy 📊 analizować wyniki, zastanawiać się, co można zrobić lepiej no, i w jaki sposób 🎯 trafić do potencjalnych klientów. 

Jakie są wymagania?

Potrzebujesz na start

  • Świadomość, do kogo kierujesz Twoje usługi / produkty
  • Cel, jaki chcesz osiągnąć dzięki reklamie
  • Umiejętność korzystania z Instagrama / Facebooka jako użytkownik
  • Budżet, który przeznaczysz na swoje reklamy. W kursie rekomendujemy na początek 16 zł dziennie, czyli 500 zł miesięcznie, ale to Ty finalnie decydujesz, ile chcesz zainwestować
  • Komputer z dostępem do internetu

Nie potrzebujesz

  • Wiedzieć, jak działa system Meta Ads
  • Mieć gotowej strategii reklamowej

Marta

Krawczyk

ProGram kursu

🍿
~10 h lekcji wideo
▶️️ 10 modułów

+ moduł 11. dla pakietów Premium i Pro

🙋
~8 h sesji Q&A
️🗓️
5 tygodni
📺
ponad 2h webinarów

Zawartość kursu

Kurs jeszcze nie powstał, dlatego jego program może jeszcze ulec delikatnym modyfikacjom.

Znajdziesz tu nagrania wszystkich, merytorycznych webinarów, które odbyły się w przeszłości i nie są już dostępne dla szerokiej publiczności. :)

🍿

4 webinary

🎬

ponad 2h wideo

🤓

pełne konkretów

😎️

oglądasz kiedy chcesz

Razem z kursem otrzymujesz dostęp do społeczności Design Practice, na której możesz na bieżąco zadawać pytania, brać udział w live'ach ze specjalistami, budować networking, a także zdobywać ciekawe zlecenia.

Wasze OpiNie

Otrzymaliśmy super opinie o wyzwaniu Ads Challenge for Creatives. 💬
Oto niektóre z nich. 🫠

JAk to dzIAŁA?

1

Dołączasz do kursu Ads for Creatives. Od razu po zakupie otrzymujesz dostęp do lekcji i możesz zacząć naukę. 🔥

2

Możesz przerabiać kurs przez 4 tygodnie 📅 (według harmonogramu z trwającą #1 edycją), lub we własnym tempie.

3

Oglądasz, kiedy chcesz – kurs jest w formie lekcji wideo 🎥

4

Dostęp do kursu masz przez 5 lat – możesz do niego wracać w dowolnym momencie 🔁

5

Przed Tobą około 10 h materiału wideo ▶️

6

 4 sesje Q&A na żywo (Sprawdź kalendarz spotkań) 🙋

7

4 bonusowe webinarów w formie nagrań wideo 🎁

8

Praca domowa w każdym module 📝

9

Otrzymasz również dostęp do zamkniętej społeczności kursantek 
i kursantów, w której możesz liczyć na wsparcie 🤝

10

Jeśli prawidłowo wykonasz zadania zaliczeniowe
w wyznaczonym terminie, otrzymasz certyfikat 📃 Jeśli nie zdążysz — planujemy uruchamianie dodatkowych terminów, aby umożliwić Ci otrzymanie certyfikatu.

Kup dostęp do kursu

Pakiet

PreMium

Cena

1290

PLN brutto (zawiera VAT)

Zapisz się na listę, żeby dostać powiadomienie o starcie nowej edycji kursu.

Pakiet zawiera

  • 5-letni dostęp do kursu
  • około 10 h kursu w formie nagrań wideo
  • 4 grupowe sesje Q&A z autorką – ok. 8 h na żywo + nagrania obecnych i przyszłych sesji
  • Dostęp do zamkniętej społeczności kursantek i kursantów
  • Certyfikat ukończenia (jeśli oddasz wszystkie zadania w terminie)
  • Rabat 50% na zakup przyszłych aktualizacji kursu
  • Dodatkowy Moduł 11 (ok. 1,5 h) – „Strategia – jak prowadzić klienta od pierwszego kontaktu do zakupu”. A w nim szereg rad dla osób, które chcą zacząć mówić o swojej ofercie z pewnością oraz lekcja o planowaniu i korzystaniu z AI.
💰
Do kiedy można kupić kurs?

Zapisz się na listę, żeby otrzymać powiadomienie przed końcem sprzedaży. Szczegółowy harmonogram kursu dostępny jest na: adsforcreatives.pl/kalendarz.

⚙️
Pomoc techniczna

Potrzebujesz faktury pro-forma? Prowadzisz firmę za granicą?
Masz problemy techniczne lub pytania na temat zakupu? Odezwij się do nas, pomożemy!

📝

List do szefostwa

  • Twoje szefostwo potrzebuje odrobiny zachęty, by kupić Ci dostęp?
  • Przygotowaliśmy zgrabny wzór listu 📬 i ofertę dla firmy w PDF, których możesz użyć. Trzymamy kciuki!
😊

Przetestuj przez 7 dni

  • A co, jeśli się okaże, że kurs Ads for Creatives nie wniósł niczego nowego dla Ciebie? Skorzystaj z gwarancji satysfakcji.
  • Obejrzyj i zdecyduj. Masz 7 dni od momentu zakupu kursu na dokonanie zwrotu. Oddamy Ci całą wpłaconą kwotę, bez żadnych haczyków.
🏆

Certyfikat
ukończenia

  • Po oddaniu wszystkich zadań zaliczeniowych otrzymasz od nas certyfikat ukończenia kursu 🏆 w formie linku do umieszczenia na Linkedin oraz PDF do wydrukowania.

Pobierz list do szefostwa

Pobierz ofertę dla firm

KuRs Wydaje

DesiGn Practice

Wspólnie tworzymy społeczność 👉 Design Practice. Wydajemy kursy online z najlepszymi autorami w branży, a specjalizujemy się w tematach na styku projektowania i technologii. Pod swoje skrzydła wzięłyśmy już prawie 7000 osób! 👉 Prowadzimy też Design Practice Podcast.

Odwiedź nas na naszych kanałach społecznościowych:

PYtAniA? zAdzwoń!

Chcemy odpowiedzieć na każde z Twoich pytań i rozwiać wszelkie wątpliwości. Czekamy na telefon od Ciebie!

Paulina Kacprzak współzałożycielka Design Practice
Paulina Kacprzak

Koordynatorka i wydawczyni kursu

☎️
+48 517 169 535

Czy coś pRzeOczyliśmy?

👀
F.A.Q.

1

Jak mogę zapłacić za kurs?

Obsługujemy płatności internetowe, przelewy bankowe oraz kartą. Jeśli potrzebujesz faktury proforma, napisz do nas hello@designpractice.pl.

2

Czy można płacić w ratach?

Tak! Skorzystaj ze specjalnego linka, pod którym możesz zakupić kurs na raty. Masz do wyboru 3 opcje:
➡️ 5 lub 10 rat 0% - termin płatności pierwszej raty to 30 dni od daty zakupu.
➡️ Odroczone płatności PayPo (0%) - możesz opóźnić zapłatę za kurs aż o 30 dni. Możesz to potraktować jako dwie raty (połowę kwoty odkładasz teraz, a połowę za 30 dni i wtedy spłacasz należność).
➡️ Oprocentowane raty — można je rozłożyć na okres od 12 do 36 miesięcy. Koszt zależy od opcji, jaką wybierzesz (dostosowujesz liczbę rat i czas spłaty suwakiem, według własnych potrzeb).

3

Czy otrzymam fakturę VAT?

Jasne! Wystawiamy faktury do wszystkich zamówień. Jeśli chcesz, aby była ona na dane firmy (a nie na osobę fizyczną), wystarczy, że uzupełnisz pole NIP przy zakupie. Przyjdzie do Ciebie mailowo, zaraz po opłaceniu zamówienia.

W przypadku firm zagranicznych prosimy o kontakt mailowy na hello@designpractice.pl, przygotujemy odpowiednią proformę do wpłaty.

4

Prowadzę działalność/pracuję za granicą - czy mogę otrzymać fakturę VAT 0%?

Jak najbardziej — najprościej będzie jeśli dasz nam znać mailowo na hello@designpractice.pl, przygotujemy proformę do płatności dla Ciebie lub Twojego zagranicznego pracodawcy.

5

Czy muszę mieć doświadczenie z reklamami w Meta?

Nie, wszystkiego nauczymy Cię w kursie :) Potrzebujesz jedynie wiedzieć, do kogo chcesz kierować reklamy i jaki cel chcesz w ten sposób osiągnąć.

6

W jakie dni tygodnia odbywa się szkolenie?

Kurs jest nagrany w formie wideo, i możesz go oglądać w dniach i godzinach, które Ci najbardziej odpowiadają :) 

Jedynym stałym punktem na żywo w trakcie kursu będą grupowe sesje Q&A z Martą. Będziemy udostępniać nagrania tych spotkań osobom z pakietami Premium i Pro.

Szczegółowy harmonogram spotkań i sugerowany przez nas tok przerabiania kursu znajdziesz w kalendarzu: adsforcreatives.pl/kalendarz

8

Przez jaki czas mam dostęp do kursu?

Dostęp do kursu otrzymujesz na 5 lat i możesz go przerabiać we własnym tempie. Dla uzyskania optymalnych efektów, polecamy podążanie tokiem nauczania razem z grupą, przez 4 tygodnie. Jeśli chcesz otrzymać certyfikat, pamiętaj, że obowiązuje Cię termin oddania projektu końcowego, znajdziesz go w kalendarzu: adsforcreatives.pl/kalendarz

W pakiecie Basic możesz uczestniczyć w spotkaniach Q&A na żywo (zgodnie z kalendarzem), a w pakiecie Premium i Pro otrzymujesz dodatkowo 5-letni dostęp do nagrań z tych sesji.

9

Ile godzin tygodniowo zajmie przerobienie materiałów?

Każdy moduł to 2-3 godziny materiałów do obejrzenia we własnym tempie. Nie musisz oglądać wszystkich na raz, możesz je sobie dawkować. Możesz też do nich wracać, kiedy tylko chcesz. 

Sprawdź, jaki czas zaplanowałyśmy na przerobienie materiału z każdego modułu: adsforcreatives.pl/kalendarz

10

Czy mogę przerabiać kurs wieczorowo lub weekendowo?

Lekcje oglądasz, kiedy tylko chcesz! Jedynym stałym punktem na żywo w trakcie kursu będą grupowe sesje Q&A w wybranych terminach. Będziemy udostępniać nagrania tych spotkań osobom z pakietami Premium i Pro.

Sprawdź harmonogram najbliższych sesji Q&A: adsforcreatives.pl/kalendarz

11

Jak będą działać grupowe sesje Q&A z Martą Krawczyk?

Sesje będą odbywać się w ustalanych okresowo terminach. Sprawdź daty w kalendarzu kursu: adsforcreatives.pl/kalendarz

Możesz zadać pytania na czacie lub odpowiednio wcześniej poprzez specjalny formularz. Spotkania będą nagrywane i potem udostępniane na platformie osobom z pakietami Premium i Pro. Jeśli nie możesz uczestniczyć w danej sesji, to niczym się nie przejmuj. Marta odpowie na Twoje pytanie dodane do formularza, nawet jeśli nie będzie Cię z nami na żywo. Do nagrania wrócisz w dowolnej chwili.

12

Jak mam przekonać swoje szefostwo, żeby zapłaciło za dostęp do kursu?

Wielu osobom, które kupują nasze kursy, udało się zdobyć dostęp dzięki firmowemu budżetowi szkoleniowemu. My również polecamy spróbować i zapytać w firmie o możliwość sfinansowania udziału – nic Cię to nie kosztuje, po prostu daj temu szansę :)

Co więcej, mamy dla Ciebie świetną ściągę:
oferta dla firmy w PDF
list do szefostwa, (również po angielsku) którego możesz użyć w dowolny sposób
– skopiować i wkleić lub modyfikować na własne potrzeby.

Jeśli potrzebujesz naszego wsparcia (np. zmian w pliku PDF, czy wysłania oferty mailowo do działu HR), nie ma problemu – po prostu napisz nam maila i daj znać, czego potrzebujesz.

13

Formalności w mojej firmie trwają wieki! Firma nie zdąży wysłać przelewu przed końcem sprzedaży.

Nie ma problemu! Możesz kupić dostęp za swoje pieniądze i jednocześnie starać się o dofinansowanie. Nawet jeśli dofinansowanie pojawi się za kilka tygodni, to my bez problemu oddamy Ci pieniądze (wraz z korektą faktury), a od firmy przyjmiemy nową płatność (i wystawimy im nową fakturę). W tym przypadku żadne terminy nie obowiązują.

14

Mój budżet szkoleniowy jest za mały.

W takiej sytuacji możemy podzielić płatność na części. Firma może dołożyć np. 50%, a pozostałe 50% dopłacisz wtedy ze swojego portfela. Jesteśmy bardzo elastyczne, nie pozwólmy formalnościom stanąć nam na drodze!

15

Czy mogę kupić kurs dla kilku osób?

Oczywiście! Podczas składania zamówienia po prostu wybierz, ile dostępów chcesz kupić i zaznacz checkbox „Kupuję dla kogoś innego”. Później zaloguj się na swoje konto EasyCart i przypisz dostępy odpowiednim osobom.

Z jednego dostępu może korzystać jedna osoba.

16

Jakie są wymagania związane ze sprzętem i oprogramowaniem?

Jedyne, co potrzebujesz, to komputer, dostęp do Internetu. konto na Facebooku i Instagramie, a także budżet, który chcesz przeznaczyć na płatne kampanie.

17

Jakie są wymagania do uzyskania certyfikatu?

Aby otrzymać certyfikat, musisz wykonać wszystkie zadania zaliczeniowe w trakcie kursu.

18

Czy mogę skonsultować swoje zadania zaliczeniowe?

Podczas kursu odbędą się sesje Q&A z Martą, podczas których możesz zapytać pytanie o problemy, z jakimi się zmagasz. Otrzymasz również dostęp do społeczności, w której zawsze możesz poprosić o feedback.

W pakiecie Pro natomiast możesz wziąć udział w kameralnych (3-osobowych) konsultacjach. Będziesz mieć 45 minut na omówienie swojego projektu końcowego z Martą i grupą. Uczysz się wtedy nie tylko na swoim przykładzie, ale też na przykładzie innych osób. 3x win :)